W dniu 4 lipca odbyła się XXXI sesja Rady Gminy Rozdrażew. W trakcie zwołanej w trybie nadzwyczajnym sesji Rada Gminy przyjęła uchwałę zmieniającą tegoroczny budżet gminy.
Główną zmianą było przesunięcie środków (20.000zł) na realizację usług w zakresie gospodarki odpadami, by umożliwić podpisanie umowy z firmą wyłonioną w przetargu na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych.
Ponadto, w oparciu o dodatkowe dochody (10.000zł wadium, które uległo przepadkowi na rzecz gminy z uwagi na wycofanie się firmy z podpisania umowy po pierwszym przetargu oraz 5.000zł ponadplanowych wpływów z tytułu podatku rolnego) oraz przesunięcia po stronie wydatków zabezpieczone zostały środki na wymianę piecy c.o. w budynku Urzędu Gminy i Szkole Filialnej w Dzielicach. Konieczność wymiany wynikła z awarii i stopnia zużycia dotychczasowych piecy.
Zobacz także
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Plan gospodarki niskoemisyjnej
Projekt założeń planu zaopatrzenia w ciepło, energię i gaz
Realizacja projektu budowy instalacji fotowoltaicznych
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Monitor Polski - Dziennik Ustaw
Dziennik Urzędowy Woj. Wielkopolskiego
Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024
System Informacji Przestrzennej