XIV sesja Rady Gminy Rozdrażew odbędzie się w dniu 30 czerwca 2025r. o godz. 10:00 w sali wiejskiej w Rozdrażewie.
Porządek obrad obejmuje:
1. Otwarcie sesji.
2. Przyjęcie protokołu z obrad XIII sesji.
3. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy w okresie międzysesyjnym.
4. Interpelacje i zapytania radnych.
5. Rozpatrzenie raportu o stanie gminy wraz z podjęciem uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Rozdrażew wotum zaufania.
6. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy Rozdrażew za 2024 r. oraz udzielenie Wójtowi Gminy absolutorium z tytułu wykonania budżetu:
1/ zapoznanie ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy za 2024 r. wraz z informacją o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego,
2/ rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu gminy – opinie komisji, dyskusja,
3/ zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o przedłożonym przez Wójta sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy za 2024 r. wraz z informacją o stanie mienia komunalnego,
4/ zapoznanie ze sprawozdaniem finansowym,
5/ rozpatrzenie sprawozdania finansowego – opinie komisji, dyskusja,
6/ podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu za 2024 r.,
7/ zapoznanie z uchwałą Komisji Rewizyjnej w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Rady Gminy Rozdrażew o udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy za 2024 r.,
8/ zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku Komisji Rewizyjnej,
9/ podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy absolutorium z tytułu wykonania budżetu gminy za 2024 r.
7. Podjęcie uchwał w sprawach:
1/ zaciągnięcia pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu na realizację przedsięwzięcia pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Dąbrowa”,
2/ zmian budżetu gminy na 2025 r.,
3/ zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Rozdrażew na lata 2025-2030,
4/ wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym umowy najmu garażu nr 2 z dotychczasowym najemcą na okres 3 lat.
8. Wolne wnioski, pytania i informacje radnych i innych uczestników sesji.
9. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
10. Zamknięcie obrad.